Pages

2010/07/20

Egy nap, amire már régota vártam @ ZP

16:00kor találkoztunk a csapattal a Boráros téren. Elmentünk alkoholt venni, én persze nem ihattam, de ez hosszú történet. Visszatértünk Borárosra és kitaláltuk, hogy irány a Zöld Pardon. Mivel még 18:00 előtt volt, egyszerűen besétáltunk. A metaxateraszon letelepedtünk, beszélgettünk, a többség ivott ivott és ivott. Rengeteget beszélgettünk, lementünk a tóbárhoz szórakozni :D cigaretták cseréltek gazdát és szépen sorban kiürültek az üvegek. Supernem koncert volt, de ez teljesen lényegtelen. Eni persze bedobta magát :D Dancsi is velünk volt, ennyire tökéletes lányt még nem láttam soha. Kikészített :] A legjobban Dennel élveztem a beszélgetést, kellemesen csalódtam benne. Teljesen más szemmel nézek rá azóta. Kiültünk 22kor a parkba, beszélgettünk, többiek ittak. Sajnos fél óra múlva ott kellett őket hagynom, mert mentem egyik sráchoz aludni.

Jóóó volt és remélem sokszor lesz ismétlés :] <3<3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése