Pages

2010/07/10

Sörfesztivál @ Nyergesújfalu


1. nap.

Úgy 17:30 körül értünk ki, az egyik lánnyal egyből elmentünk sörért. Körbejártunk, hogy feltérképezzük a terepet és kitaláljuk, ki az a csapos, aki biztosan ad. Ki is szúrtunk egy fiatal srácot, odamentünk, kértünk és kaptunk. Barátnőmnek adott számlát, tőlem megkérdezte: Neked is írjak ilyen butaságot? Erre röhögőgörcsöt kaptam és mondtam, hogy hagyjad :]

Utána megjelent Ő, odajött hozzánk, beszélgettünk és 3man megittunk egy rövidet. Persze Neki én fizettem, bizonyos feltételek mellett, persze nem tartotta be a megállapodást.

Körbejártunk, rengeteg ismerőssel összefutottunk, beszélgettünk, szokásos. Találkoztam szobatársnőmmel, óóó :D annyira örültem Neki. Aztán jóidőre leragadtunk a "rendezőknél", sok új arcot megismertem.

Visszatértem 21:30körül a társasághoz, P. már nagyon elemében volt, táncoltunk és ittunk. Utolsó busszal hazamentem, nem volt semmi gond. Jött egy srác, akit 4 éve nem láttam :D sztorizgattunk, masszíroztam, stb.

2. nap.

Ugyanaz, M.mel alkoholtestvérekké váltunk.

3. nap.

Ugyanaz a társaság, még nagyobb buli, még több alkohol. M.mel és D.vel elmentünk Villához cigit venni, természetesen nem volt. Leültünk buszmegbe, elment 4 busz az orrom előtt én meg végig azt hajtogattam, h majd jön a következő :D Szóval még az utolsóra sem szálltam fel. Elmentünk Madisonba cigarettát venni, volt is a kedvencem, fekete Marlboro. Megvettük, beszélgettünk aztán lkezdtem stoppolni. 3 perc alatt felvettek, utca elején rakott ki a srác :D iszonyúan hálás vagyok. Anyunak összestandupoltam egy józanságot, reggel jöttem rá, hogy nem is rossz dolog teleportálni.

Szóval jó volt :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése